Първоначално публикувано от Bobi_33
Покажи съобщение
Този пост си го прередактирах от друга тема, писан е преди последния Трак Дей (5.09.2011г.) а сега има развитие по спирачките на червената ми кола, с дискове 284мм отпред. След много проучвания установих, че диск от 156, 147 и GT с размер 284х22 също става, но се разпробива от 5 на 4 дупки. Защо непременно диск от италианка ще запитате: Много просто, това е върианта за правилно позициониране върху главината, защото е най-близо като централен отвор до заводския. Разликата е само 1 мм, но аз изрязах тънка ламарина (0.4мм от кутия за масло Селения 2л.) и направих пръстен от нея ,за да се центрова съвсем точно дискът.
Друг вариант е диск от Ланча Либра (тя си е на 4 дупки), също е с подходящ офсет. При тези използвани дискове, подложих шайби 12диаметър на дупката х2мм дебели между шенкела и супорта на спирачния апарат. Така вече дискът седи в срадата на процепът в супорта.
НО, имаме проблем: Оригиналните дискове на Омегата (по нагоре споменах за нея) са с дебелина 28мм .Сега така с диск 22мм дебел не може да се ползват накладките докрай, защото когато се изтрие феродото докрай, може накладката да падне между супорта и диска и да стане сакатлък. Е просто ще се ги гледам редовно и ще ги сменям по-рано.
Това е в общи линии моят опит със спирачките, който има въпроси, ще се постарая да му отговоря най-обстойно и точно.
Comment